Mandaly léčí -Terapie mandalou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 446 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mandaly léčí -Terapie mandalou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mandaly léčí -Terapie mandalou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ruediger Dahlke v knize Mandaly léčí popsal své dlouhodobé terapeutické zkušenosti. Díky mandalám se znovu nalezl a mohl začít pátrat po tajemství smyslu života ve středu. Když se budeme zabývat mandalami, připravujeme se tím na cestu k usmíření s mnoha podstatnými tématy lidství. Přitom se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mandaly léčí -Terapie mandalou je 427 Kč

Výběr knih autora Dahlke Ruediger

Zobrazit všechny knihy autora Dahlke Ruediger
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.