Nemoc jako řeč dětské duše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemoc jako řeč dětské duše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako řeč dětské duše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako řeč dětské duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemoc jako řeč dětské duše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Nemoc jako řeč dětské duše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
400 Kč
Není skladem

Krátký popis
Práce Ruedigera Dahlke a Very Kaesemann je dnes aktuálnější než kdykoliv předtím. Neboť navzdory komplexní medicínské péči se u dětí čím dál víc rozmáhají nemoci a symptomy často nespecifické povahy. A vzrůstá i množství rodičů, kteří bez úspěchu hledají pomoc u dětského lékaře. Tato kniha je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemoc jako řeč dětské duše je 413 Kč

Výběr knih autorů Dahlke Ruediger , Vera Kaesemann

Zobrazit všechny knihy autora Dahlke Ruediger, Vera Kaesemann
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.