Manuál oční mikrochirurgie v obrazech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 532 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
622 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
695 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
688 Kč
Není skladem

Manuál oční mikrochirurgie v obrazech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
570 Kč
Není skladem

Krátký popis

Kniha „Manuál oční mikrochirurgie v obrazech“ předkládá v obrazové formě ucelený náhled na postupy při provádění nejběžnějších očních operací. Kniha odkazuje na aktuální trendy v oboru oftalmologie. Díky logickému členění kapitol přináší čtenáři dobrou orientaci v dané problematice. Kniha se…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Manuál oční mikrochirurgie v obrazech je 604 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.