Vieme sa modliť, pán kardinál?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 64 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vieme sa modliť, pán kardinál? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
64 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vieme sa modliť, pán kardinál? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
83 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Modlitba je rozhovor duše s Bohom. Ale je to tiež účasť na „rozhovore“, ktorý od večnosti vedú medzi sebou osoby Najsvätejšej Trojice. Aj naša modlitba sa teda obracia k Bohu Otcovi skrze Syna v Duchu Svätom. V Duchu smieme skrze Syna povedať: „Otče náš!“ Táto knižočka nám formou otázok a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vieme sa modliť, pán kardinál? je 73 Kč

Výběr knih autora Tomáš Špidlík

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Špidlík
Výběr knih vydavatele Dobrá kniha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dobrá kniha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.