Marketingový výzkum -- Jak poznávat své zákazníky [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Marketingový výzkum -- Jak poznávat své zákazníky [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Marketingový výzkum -- Jak poznávat své zákazníky; Autor: Foret Miroslav, Stávková Jana; Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Miroslav Foret , Stávková Jana

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Foret, Stávková Jana
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Stíny minulosti
Ve světě lží… se pravda skrývá ve stínu. Zřícený strop, mrtvé tělo. To, co začíná jako rutinní telefonát na linku 999, nabere nečekaný spád, když detektiv šéfinspektor Erika Fosterová dorazí na místo a v prázdném bytě objeví tělo ženy a stopy kokainu. Pátrání přivede Eriku zpět tam, kam by to nikdy nečekala – dívá se do očí Jeromu Goodmanovi, drogovému dealerovi, který před deseti lety zavraždil jejího manžela Marka. Odhalení přivedou Eriku na pokraj sil a donutí ji čelit traumatu z minulosti a pravdě o tom, co se stalo v den Markovy smrti – a kdo ze stínu tahal za nitky. Ve smrtící hře na kočku a myš se detektiv Erika Fosterová střetává se svou největší nemesis – a hranice spravedlnosti se stírají, tajemství rozplétají a z minulosti se vynořují děsivé stíny.