Mars And Venus On A Date

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Mars And Venus On A Date aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
From first look and first date to first fight, breaking up and making up, the world of dating can be a minefield for the unprepared.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora John Gray

Zobrazit všechny knihy autora John Gray
Výběr knih vydavatele Vermilion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vermilion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.