Matematika 1 – učebnice, původní řada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 37 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 1 – učebnice, původní řada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
37 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika 1 – učebnice, původní řada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
38 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Přepracované vydání s prvky činnostního učení pro potřeby vzdělávacího programu Základní škola. Zahrnuje v sobě přehled předepsaného učiva a jeho základní procvičení. Je doplněno o nové obrázky. Žáci do učebnice nepíší. K dopisování a doplňování jsou určeny tři pracovní sešity. NOVA110

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 1 – učebnice, původní řada je 37 Kč

Výběr knih autora Zdena Rosecká

Zobrazit všechny knihy autora Zdena Rosecká
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.