Matematika 9 Algebra Učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 9 Algebra Učebnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika 9 Algebra Učebnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika 9 Algebra Učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice Algebry pro 9.ročník (kvartu)obsahuje následující tematické celky: lomené výrazy, lineární rovnice, rovnice sneznámou vejmenovateli, soustavy rovnic, funkce, finanční matematika astatistika

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 9 Algebra Učebnice je 154 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Eduard Fuchs, Pavel Tlustý, Helena Binterová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.