Matematika 9 Aritmetika . Geometrie Příručka učitele

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 522 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 9 Aritmetika . Geometrie Příručka učitele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika 9 Aritmetika . Geometrie Příručka učitele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příručka učiteleje nedílnou součástí učebnic. Jsou vní formulovány cíle jednotlivých tématických celků, obsahuje metodické poznámky akomentáře kpráci sučivem avýsledky všech úloh zezákladní učebnice iz pracovního sešitu. Učitel vpříručce dále nalezne náměty pro samostatnou práci žáků, pro další…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 9 Aritmetika . Geometrie Příručka učitele je 530 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Eduard Fuchs, Pavel Tlustý, Helena Binterová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.