Matematika 8 pro každého osmáka a osmačku - Hybridní pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika 8 pro každého osmáka a osmačku - Hybridní pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika 8 pro každého osmáka a osmačku - Hybridní pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Matematika 8 pro každého osmáka a osmačku - Hybridní pracovní sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový barevný pracovní sešit MATEMATIKA PRO KAŽDÉHO OSMÁKA A OSMAČKU spojuje práci v tištěném sešitě s online procvičováním ZDARMA na www.skolasnahledem.cz. Přináší úlohy k procvičování a upevnění látky ve více úrovních náročnosti, přípravu na přijímací zkoušky a podporuje rozvoj pokročilých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika 8 pro každého osmáka a osmačku - Hybridní pracovní sešit je 84 Kč

Výběr knih autorů Pavel Tlustý , Huclová Miroslava

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Tlustý, Huclová Miroslava
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.