Matematika pro 3. ročník ZŠ 3. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika pro 3. ročník ZŠ 3. díl koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
58 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová generace učebnice matematiky.Učebnice je rozšířená oprojekty aúkoly pro rozvoj digitálních kompetencí, logického myšlení ipraktických dovedností. Probírá dělení se zbytkem, násobení adělení mimo obor násobilek. Věnuje se také geometrii (úsečka, geometrické tvary, tělesa). Přináší izábavné…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.