Klíč k Pracovním sešitům k učebnici Matematika pro 3. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 59 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klíč k Pracovním sešitům k učebnici Matematika pro 3. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
59 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klíč k Pracovním sešitům k učebnici Matematika pro 3. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
58 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přináší výsledky a postupy řešení všech úloh a cvičení obsažených v obou dílech Pracovních sešitů k Matematice pro 3. ročník ALTER.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klíč k Pracovním sešitům k učebnici Matematika pro 3. ročník je 58 Kč


Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.