Matematika pro 8. roč. ZŠ - 2.díl (Lineární rovnice, základy statistiky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika pro 8. roč. ZŠ - 2.díl (Lineární rovnice, základy statistiky) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro 8. roč. ZŠ - 2.díl (Lineární rovnice, základy statistiky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Matematika pro 8. roč. ZŠ - 2.díl (Lineární rovnice, základy statistiky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Matematika pro 8. roč. ZŠ - 2.díl (Lineární rovnice, základy statistiky) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
134 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je součástí přepracované řady učebnic matematiky. Upravené vydání ještě lépe odpovídá RVP, obsahuje aktuálnější údaje a je pro žáky atraktivnější i vzhledem k nové grafické úpravě. Upravené učebnice zachovávají koncepci původní řady, která je aktualizována (měna při placení nákupů,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika pro 8. roč. ZŠ - 2.díl (Lineární rovnice, základy statistiky) je 139 Kč

Výběr knih autorů Oldřich Odvárko , Jiří Kadleček

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Odvárko, Jiří Kadleček
Výběr knih vydavatele Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.