Matematika pro střední odborné školy a studijní obory středních odborných učilišť (3. část)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika pro střední odborné školy a studijní obory středních odborných učilišť (3. část) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika pro střední odborné školy a studijní obory středních odborných učilišť (3. část) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
156 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro střední odborné školy a studijní obory středních odborných učilišť (3. část) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
152 Kč
Není skladem

Matematika pro střední odborné školy a studijní obory středních odborných učilišť (3. část) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
148 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je součástí šestidílné řady Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU, 1. až 5. část + část Posloupnosti a finanční matematika. Učebnice prohlubují a rozšiřují učivo základní školy, graficky je odlišeno povinné učivo dané osnovami od učiva nepovinného a rozšiřujícího. Po výkladu nové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika pro střední odborné školy a studijní obory středních odborných učilišť (3. část) je 149 Kč

Výběr knih autorů Oldřich Odvárko , Jana Řepová

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Odvárko, Jana Řepová
Výběr knih vydavatele Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.