Matematika pro bystré a nadané žáky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Matematika pro bystré a nadané žáky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Matematika pro bystré a nadané žáky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro bystré a nadané žáky koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro bystré a nadané žáky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro bystré a nadané žáky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Matematika pro bystré a nadané žáky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozvíjejte nadějné matematikySetkáváte se s dětmi, které rády řeší matematické úlohy a problémy, nebo s dětmi, které mají při řešení matematických úloh hlubší vhled do problematiky než ostatní a s nestačí jim úlohy z běžných učebnic a sbírek úloh? Setkáváte se s dětmi s matematickým nadáním,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Matematika pro bystré a nadané žáky je 213 Kč


Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.