Matka a Syn. Mother and the Son

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Matka a Syn. Mother and the Son aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Gotické madony a veraikony z katedrály sv. Víta v Praze . Česko - anglický katalog ke stejnojmenné výstavě v Císařské konírně Pražského hradu.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Správa Pražského hradu

Zobrazit všechny knihy vydavatele Správa Pražského hradu
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.