Maturita Solutions Elementary Workbook 3rd (CZEch Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita Solutions Elementary Workbook 3rd (CZEch Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Maturita Solutions Elementary Workbook 3rd (CZEch Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions Elementary Workbook 3rd (CZEch Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Maturita Solutions Elementary Workbook 3rd (CZEch Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
With 100% new content, the third edition of Oxford's best-selling secondary course offers the tried and trusted Solutions methodology alongside fresh and diverse material that will spark your students' interest and drive them to succeed. The Solutions Workbook is the perfect partner to the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita Solutions Elementary Workbook 3rd (CZEch Edition) je 327 Kč

Výběr knih autorů A. Paul Davies , Tim Falla

Zobrazit všechny knihy autora A. Paul Davies, Tim Falla
Výběr knih vydavatele OXFORD

Zobrazit všechny knihy vydavatele OXFORD
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.