Maturita Solutions Upper Intermediate Workbook 2nd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita Solutions Upper Intermediate Workbook 2nd koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions Upper Intermediate Workbook 2nd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions Upper Intermediate Workbook 2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Oxford University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita Solutions Upper Intermediate Workbook 2nd je 344 Kč

Výběr knih autorů A. Paul Davies , Tim Falla , Jane Hudson

Zobrazit všechny knihy autora A. Paul Davies, Tim Falla, Jane Hudson
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.