Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
The Solutions Workbook is the perfect partner to the Student's Book, and helps consolidate the material taught in class.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maturita Solutions 3rd Edition Upper-Intermediate Workbook je 334 Kč


Zobrazit všechny knihy autora A. Paul Davies, Tim Falla, Eva Paulerová
Výběr knih vydavatele OXFORD

Zobrazit všechny knihy vydavatele OXFORD
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.