Max Einsteinová 1 - Geniální experiment

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Max Einsteinová 1 - Geniální experiment koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Max Einsteinová 1 - Geniální experiment koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Max Einsteinová 1 - Geniální experiment koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Max Einsteinová 1 - Geniální experiment koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Max Einsteinová 1 - Geniální experiment koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Max Einsteinová 1 - Geniální experiment koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvanáctiletá Max Einsteinová je sice sirotek, ale zato jí to vážně pálí. Nabourá se do počítačové sítě největší univerzity v New Yorku, aby si zařídila přístup ke studiu (i když testy nesnáší), chrlí nápady na pomoc lidem bez domova a ráda si před vyučováním v parku střihne partičku bleskových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Max Einsteinová 1 - Geniální experiment je 257 Kč

Výběr knih autorů James Patterson , Chris Grabenstein

Zobrazit všechny knihy autora James Patterson, Chris Grabenstein
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.