Maybe in Another Life

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maybe in Another Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Maybe in Another Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maybe in Another Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maybe in Another Life koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maybe in Another Life koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maybe in Another Life koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Maybe in Another Life koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Maybe in Another Life koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
529 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the acclaimed author of Seven Husbands of Evelyn Hugo comes a breathtaking novel about a young woman whose fate hinges on the choice she makes after bumping into an old flame; in alternating chapters, we see two possible scenarios unfold-with stunningly different results At the age of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maybe in Another Life je 350 Kč

Výběr knih autora Taylor Jenkins Reid

Zobrazit všechny knihy autora Taylor Jenkins Reid
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.