Maybe Meant to Be

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maybe Meant to Be koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Maybe Meant to Be koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
From the New York Times bestselling author of The Summer of Broken Rules comes a high school romance that flips the switch on the will they or won''t they trope.If Charlie and Sage are meant to be, why can’t Sage stop kissing Charlie’s brother?And why can’t Charlie stop thinking about kissing…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maybe Meant to Be je 282 Kč

Výběr knih autora K.L. Walther

Zobrazit všechny knihy autora K.L. Walther
Výběr knih vydavatele Sourcebooks Casablanca

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks Casablanca
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.