That's Not My Name

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

That's Not My Name koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

That's Not My Name koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

That's Not My Name koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Krátký popis
he thought she had her life back. She was wrong. A gripping debut thriller perfect for fans of Natalie D.Richards and Vincent Ralph. It was a mistake to trust him. Shivering and bruised, a teen wakes up on the side of a dirt road with no memory of how she got there—or who she is.A passing…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy That's Not My Name je 235 Kč

Výběr knih vydavatele Sourcebooks Casablanca

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks Casablanca
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.