MCU: The Reign of Marvel Studios

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

MCU: The Reign of Marvel Studios koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

MCU: The Reign of Marvel Studios koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
MCU: The Reign of Marvel Studios koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
613 Kč
Není skladem

MCU: The Reign of Marvel Studios koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
MCU: The Reign of Marvel Studios koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis

'Whether you love Marvel 3000 or you're a Scorsese sympathisers, MCU is worth your time, being a pacy, lively account of the single most important studio of the century... This account offers a wealth of insight.' - Empire'The book every MCU fan needs to read ' - Alan Sepinwall, co-author of…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy MCU: The Reign of Marvel Studios je 476 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Gavin Edwards, Joanna Robinson, Dave Gonzales
Výběr knih vydavatele Headline Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Headline Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.