Me and Mr Darcy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Me and Mr Darcy aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Me and Mr Darcy, nehledali jste ji náhodou i vy?
Výběr knih autora Alexandra Potter

Zobrazit všechny knihy autora Alexandra Potter
Výběr knih vydavatele Hodder and Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder and Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.