Medicína indiánských šamanů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Medicína indiánských šamanů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Medicína indiánských šamanů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Medicína indiánských šamanů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Medicína indiánských šamanů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Medicína indiánských šamanů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Medicína indiánských šamanů shromažďuje techniky zastupující původní americké kultury z celé Ameriky, které učí vnitřní dynamice opravdových vztahů a aplikují jí na cestu léčení. Čtyři směry, čtyři období, čtyři živly tvořící posvátné kolo Kruhu života musí být ve správném vzájemném…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Medicína indiánských šamanů je 221 Kč

Výběr knih autorů Garrett J.T. , M.T. Garrett

Zobrazit všechny knihy autora Garrett J.T., M.T. Garrett
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.