Melancholie v zrcadle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Melancholie v zrcadle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Melancholie v zrcadle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Melancholie v zrcadle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Melancholie v zrcadle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Melancholie v zrcadle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jeden z nejvýznamnějších současných literárních kritiků se v této knize věnuje tématu melancholie u Baudelaira.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Melancholie v zrcadle je 106 Kč

Výběr knih autora Jean Starobinski

Zobrazit všechny knihy autora Jean Starobinski
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.