Tři figury posedlosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři figury posedlosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři figury posedlosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři figury posedlosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři figury posedlosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tři figury posedlosti - Starobinski Jean. "Tři figury posedlosti. Tři noční výjevy, trojí šílenství." Jean Starobinski, švýcarský profesor francouzské literatury a dějin medicíny, jeden z nejvýznamnějších literárních kritiků současnosti, přistupuje k trojici extrémních psychických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři figury posedlosti je 123 Kč

Výběr knih autora Jean Starobinski

Zobrazit všechny knihy autora Jean Starobinski
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.