Merlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 390 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Merlin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Merlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Merlin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Merlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem

Krátký popis
Riův Merlin nás vtáhne do zákulisí života mocných, do velkých i malých bitev, loveckých i milostných dobrodružství a zcela přirozeně nám vykreslí archetypy krále, bojovníka, kouzelníka a milovníka. Merlin v Riově příběhu kouzlí svými činy, tím, jak se rozhoduje, jak žije a jak naplňuje svoji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Merlin je 380 Kč

Výběr knih vydavatele Květy života

Zobrazit všechny knihy vydavatele Květy života
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.