Město, kde chybím 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Město, kde chybím 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 2 koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem

Město, kde chybím 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Smrt Satoruovy matky spustila smyčku, v níž se vrátil o 18 let do minulosti.Ve svém dětském těle se setkal s žijící a usmívající matkou, se svými dětskými přáteli a také s dívkou, která se měla stát obětí série vražedných únosů, Kajo Hinazuki. Aby se mohl vrátit zpět do současnosti a zvrátit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Město, kde chybím 2 je 251 Kč

Výběr knih autora Kei Sanbe

Zobrazit všechny knihy autora Kei Sanbe
Výběr knih vydavatele Alicanto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alicanto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.