Město, kde chybím 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Město, kde chybím 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 3 koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město, kde chybím 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Den po svých narozeninách Hinazuki zmizela.Satoru tedy selhal ve snaze o její záchranu.Po cestě domů zahlédne, jak Hinazukina matka odhazuje do koše její věci. A v pytli na odpadky jsou nedopletené rukavice – dárek pro Satorua, který mu už Hinazuki nestihla předat.Když ho zavalí pocit strachu a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Město, kde chybím 3 je 249 Kč

Výběr knih autora Kei Sanbe

Zobrazit všechny knihy autora Kei Sanbe
Výběr knih vydavatele Alicanto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alicanto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.