Město naruby - Vágní terén, vnitřní periferie a místa mezi místy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 542 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Město naruby - Vágní terén, vnitřní periferie a místa mezi místy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město naruby - Vágní terén, vnitřní periferie a místa mezi místy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
583 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Město naruby - Vágní terén, vnitřní periferie a místa mezi místy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
596 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Město naruby - Vágní terén, vnitřní periferie a místa mezi místy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
622 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Město nejsou jen stavby, ulice, náměstí, infrastruktura, zeleň a parky – tedy místa s jasnou funkcí –, ale i tisíce míst mezi nimi, která zdánlivě „k ničemu nejsou“. Některá z nich míjíme bez povšimnutí, jiná nám svým křovím, plevely a odpadky trochu nahánějí strach, další pokládáme za přírodu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Město naruby - Vágní terén, vnitřní periferie a místa mezi místy je 585 Kč

Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.