Mezi českým lvem a helvétským křížem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 392 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezi českým lvem a helvétským křížem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mezi českým lvem a helvétským křížem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi českým lvem a helvétským křížem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi českým lvem a helvétským křížem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi českým lvem a helvétským křížem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi českým lvem a helvétským křížem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jak to, že první popisy Švýcarska pocházejí od českých cestovatelů? Podnítil český král Přemysl Otakar II. odhodlání švýcarských "prakantonů" vybojovat si nezávislost? Proč byly ostatky svatého Zikmunda převezeny z opatství Saint Maurice d'Agaune do Prahy? Víte, že moderní Švýcarsko vysvobodil…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezi českým lvem a helvétským křížem je 447 Kč

Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.