Mezi námi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezi námi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mezi námi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Mezi námi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi námi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi námi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
353 Kč
Není skladem

Krátký popis

Irena věří, že prožila nejdokonalejší manželství na světě. S Marcelem je spojovalo pouto, které udivovalo i její nejbližší okolí: byli párem, který žil jeden pro druhého, jako by každý den byl jejich prvním. Tento obyčejný vztah, z největších milostných příběhů, je držel na okraji všední…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezi námi je 337 Kč

Výběr knih autora Manuel Vilas

Zobrazit všechny knihy autora Manuel Vilas
Výběr knih vydavatele Pavel Dobrovský - Beta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Dobrovský - Beta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.