Mezi Vídní, Varšavou a Moskvou - Diplomatická cesta Jana Kryštofa z Fragsteinu do Moskvy v letech 1657-1658 / Prameny k českým dějinám 16.-18. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezi Vídní, Varšavou a Moskvou - Diplomatická cesta Jana Kryštofa z Fragsteinu do Moskvy v letech 1657-1658 / Prameny k českým dějinám 16.-18. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Vídní, Varšavou a Moskvou - Diplomatická cesta Jana Kryštofa z Fragsteinu do Moskvy v letech 1657-1658 / Prameny k českým dějinám 16.-18. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Vídní, Varšavou a Moskvou - Diplomatická cesta Jana Kryštofa z Fragsteinu do Moskvy v letech 1657-1658 / Prameny k českým dějinám 16.-18. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezi Vídní, Varšavou a Moskvou - Diplomatická cesta Jana Kryštofa z Fragsteinu do Moskvy v letech 1657-1658 / Prameny k českým dějinám 16.-18. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dějiny diplomacie a mezinárodních vztahů tvoří již od konstituování historie jako vědeckého oboru počátkem 19. století jedno z nejdůležitějších badatelských témat. Už německý historik Leopold von Ranke (1795–1886) se svými nástupci považovali studium zahraniční politiky jednotlivých (evropských…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezi Vídní, Varšavou a Moskvou - Diplomatická cesta Jana Kryštofa z Fragsteinu do Moskvy v letech 1657-1658 / Prameny k českým dějinám 16.-18. století je 294 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Rostislav Smíšek, Monika Konrádová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.