Mezičas / Meantime

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mezičas / Meantime koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mezičas / Meantime koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
895 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozsáhlá monografie Mezičas v česko – anglické mutaci představuje laické i odborné veřejností systematicky a zevrubně zpracovaný umělecký odkaz Adély Matasové, jež v roce 2021 získala Cenu Ministerstva kultury za přínos v oblasti výtvarného umění, především za celoživotní uměleckou a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mezičas / Meantime je 890 Kč

Výběr knih vydavatele Galerie Středočeského kraje

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie Středočeského kraje
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.