Mysův Horn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 607 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mysův Horn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
607 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace ke stejnojmenné výstavě (Galerie Středočeského kraje, 13. 4. - 28. 9. 2025) přivádí po delší době opět do společného prostoru 3 umělecké projevy, které v devadesátých letech na mnoha skupinových i samostatných výstavách iniciovaly nový výtvarný názor na vizuální povahu naší…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Adriana Primusová , Daniel Vojtěch

Zobrazit všechny knihy autora Adriana Primusová, Daniel Vojtěch
Výběr knih vydavatele Galerie Středočeského kraje

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie Středočeského kraje
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.