Middlemarch

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Middlemarch koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Middlemarch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Middlemarch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Middlemarch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Middlemarch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Middlemarch koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Middlemarch koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Middlemarch koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
344 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Middlemarch koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Middlemarch koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
584 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Middlemarch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem
a 3 další varianty  
Middlemarch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Není skladem

Middlemarch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Middlemarch koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Designed to appeal to the booklover, the Macmillan Collector's Library is aseries of beautiful gift editions of much loved classic titles. Macmillan Collector's Library are books to love and treasure. This edition features an introduction by Pulitzer Prize-winning novelist Jennifer Egan…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Middlemarch je 341 Kč

Výběr knih autora George Eliot

Zobrazit všechny knihy autora George Eliot
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.