Migréna

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Migréna koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
470 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Migréna koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

Krátký popis
Migréna patří mezi primární bolesti hlavy a je onemocněním se závažným dopadem na život pacienta i společnosti. Projevuje se opakovanými záchvaty bolesti hlavy s obtěžujícími doprovodnými příznaky, které nemocného omezují ve vykonávání běžných denních aktivit. Zátěž ze symptomů migrény se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Migréna je 417 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.