Mindset for IELTS 3 Student´s Book with Testbank and Online Modules

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Mindset for IELTS 3 Student´s Book with Testbank and Online Modules aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Mindset for IELTS Foundation Student´s Book with Testbank and Online Modules, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Publikace: Mindset for IELTS 3 Student´s Book with Testbank and Online Modules - Archer Greg. MINDSET from Cambridge gets you inside the IELTS test with a unique blend of print and online content. Topic-based units organised by skill make it easy to find what you want. Designed for students…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Archer Greg

Zobrazit všechny knihy autora Archer Greg
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.