Minecraft Young Readers: Mobs in the Mansion!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Minecraft Young Readers: Mobs in the Mansion! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Minecraft Young Readers: Mobs in the Mansion! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Minecraft Young Readers: Mobs in the Mansion! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem

Krátký popis
Emmy and Birch go on an adventure to explore a woodland mansion in this Young Reader book and the only official levelled reader series based on Minecraft, the world''s best-selling video game!Minecraft is the best-selling video game of all time! And now learning to read has never been more fun…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Minecraft Young Readers: Mobs in the Mansion! je 157 Kč

Výběr knih autora Mojang AB

Zobrazit všechny knihy autora Mojang AB
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.