Minimus Secundus Pupil's Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 584 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Minimus Secundus Pupil's Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Join in the fun with Minimus Secundus - a mix of myths, stories, grammar support and historical background! This pupil's book is a lively, colourful introduction to the Latin language and the culture of Roman Britain. A fun way to teach English grammar, it is ideal for cross-curricular…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Barbara Bell

Zobrazit všechny knihy autora Barbara Bell
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.