Mistr Třeboňského oltáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 467 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mistr Třeboňského oltáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Mistr Třeboňského oltáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
589 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Mistr Třeboňského oltáře - Royt Jan. Mistr Třeboňského oltáře je jednou z nejvýznamnějších uměleckých osobností gotického malířství internacionálního stylu v evropském kontextu. V odborné literatuře české i zahraniční se objevují různé názory na připsání konkrétních děl této anonymní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mistr Třeboňského oltáře je 528 Kč

Výběr knih autora Jan Royt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Royt
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.