Móda má duši

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Móda má duši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Móda má duši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Móda má duši koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Móda má duši koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Móda. Můžete sice říkat, že vás nezajímá, ale ať chcete nebo nechcete, móda vás provází denně 24 hodin. Jste přece oblečení, ne? Pokud se těšíte, že se v knize dozvíte něco o nových trendech a o tom, jak vypadat super cool a in, kupte si raději časopis. V této knize se sice dozvíte, co máte…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Móda má duši je 272 Kč

Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.