Moderní farmakoterapie autoimunitních chorob

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 752 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moderní farmakoterapie autoimunitních chorob koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
752 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moderní farmakoterapie autoimunitních chorob koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
850 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autoimunitní choroby tvoří nozologicky nesourodou skupinu chronických a obvykle dosti závažných poruch postihujících v různé míře a v nejrůznějších kombinacích prakticky všechny orgány těla. V protikladu k nozologické rozmanitosti se autoimunitní choroby vyznačují řadou společných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moderní farmakoterapie autoimunitních chorob je 801 Kč

Výběr knih autorů Josef Zadražil , Pavel Horák

Zobrazit všechny knihy autora Josef Zadražil, Pavel Horák
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.