Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 667 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
667 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
803 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
804 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
688 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace se snaží obsáhnout většinu medicínských témat, s kterými se gynekolog může setkat ve své každodenní praxi nebo nemocniční gynekolog v akutní ambulanci, těhotenské poradně či na porodním sále. Měla by sloužit pro rychlou orientaci v dané problematice co se týká příznaků, diferenciální…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moderní postupy v gynekologii a porodnictví, 3. vydání je 767 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.