Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mello pro své příběhy čerpá inspiraci z náboženských tradic křesťanství, zenového buddhismu, taoismu nebo islámské mystiky. "Lidské srdce touží po Pravdě, která je osvobozuje a činí šťastným. Proto je velkou záhadou, proč bezprostřední reakce člověka na Pravdu je nepřátelská a ustrašená.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modlitba žáby 1. díl - kniha meditací v povídkách je 250 Kč

Výběr knih autora Anthony De Mello

Zobrazit všechny knihy autora Anthony De Mello
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.