Nepotřebuješ se změnit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nepotřebuješ se změnit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebuješ se změnit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebuješ se změnit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebuješ se změnit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nepotřebuješ se změnit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebuješ se změnit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebuješ se změnit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jsi jedinečný...Už máte dost knih, které říkají, co byste ještě měli? Tahle vám poví, co rozhodně nemusíte.„Dá se dojít k osvícení bez sebemenšího úsilí?“ táže se Tony De Mello a na svou otázku si také kladně odpovídá. Ti, kdo roky marně bloudí po duchovní cestě, si možná povzdechnou a pomyslí:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nepotřebuješ se změnit je 281 Kč

Výběr knih autora Anthony De Mello

Zobrazit všechny knihy autora Anthony De Mello
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.