Modrooký chlapec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Modrooký chlapec aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Ginny Carterová byla vycházející hvězdou televizního zpravodajství. S manželem, populárním moderátorem, a tříletým synkem vedla spokojený život v Beverly Hills. Až do chvíle, kdy ji osud dva dny před Vánocemi připraví o všechno. Ginny touží složit střepy svého života opět dohromady a snaží se…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Danielle Steel

Zobrazit všechny knihy autora Danielle Steel
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.