Moja cesta k ultra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moja cesta k ultra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Moja cesta k ultra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v kolekcii za výhodnú cenu. V októbri 2006, deň pred svojimi štyridsiatymi narodeninami si Rich Roll, priemerný právnik žijúci svoj priemerný život uvedomil, aká budúcnosť ho s najväčšou pravdepodobnosťou čaká. S viac ako 20 kg nadváhy nebol schopný vyjsť schody vo vlastnom dome bez…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moja cesta k ultra je 244 Kč

Výběr knih autora Rich Roll

Zobrazit všechny knihy autora Rich Roll
Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.